Je kunt je via Gemeenteprojecten alleen als ZZP'er en op persoonlijke titel voor deze freelance (interim) opdracht inschrijven. Belangrijk: ZZP = eenmanszaak of BV met DGA, andere vormen zoals VOF, Stichting, Maatschap, etc. kunnen niet! Het is ook niet de bedoeling rechtstreeks met de gemeente contact op te nemen (dit op uitdrukkelijk verzoek van de gemeenten zelf).

Gemeenteprojecten

Freelance projectleider integraal huisvestingsplan

Geplaatst 25 jul. 2023
Project ID: YIS 9137294
Plaats
Lansingerland
Uren
36 uur/week
6 maanden
Start: 14 aug. 2023
Einde: 14 feb. 2024
Tarief
Uiterste voorsteldatum: 4 aug. 2023 14:00

Startdatum: 14-08-2023

Einddatum: 14-02-2024

De gemeente en schoolbesturen hebben een gezamenlijke verantwoordelijkheid om zorg te dragen voor een passend aanbod aan onderwijshuisvesting. Hierbij is een realistische lange termijn visie en oog voor waardevastheid, duurzaamheid en een flexibel gebruik van de gebouwen van belang.

Taken:

Begeleiden projecten scholenbouw vanuit de gemeentelijke verantwoordelijkheid. Daarbij ligt de nadruk op budgetbewaking en planning. Het betreft hier vervangende nieuwbouw, renovatie en/of uitbreiding van basisscholen in permanente en/of tijdelijke huisvesting ter uitvoering van het Integraal Huisvestings Plan Lansingerland.

De project-manager heeft overzicht en inzicht in de lopende projecten en stuurt de projectleiders aan. Hij draagt zorg voor een goede documentatie over de genomen en te nemen stappen. Daarbij is het uitgangspunt een sobere en doelmatige uitvoering van de wettelijke zorgplicht.

Procesmatig is er een geregeld overleg met de ambtelijk opdrachtgever en indien noodzakelijk de voorbereiding en deelneming aan een bestuurlijke stuurgroep IHP.

• Minimaal Hbo werk- en denkniveau;

• Ervaring in het fysieke werkveld van projectrealisatie.

Soortgelijke projecten

+ Bekijk alle projecten