Je kunt je via Gemeenteprojecten alleen als ZZP'er en op persoonlijke titel voor deze freelance (interim) opdracht inschrijven. Belangrijk: ZZP = eenmanszaak of BV met DGA, andere vormen zoals VOF, Stichting, Maatschap, etc. kunnen niet! Het is ook niet de bedoeling rechtstreeks met de gemeente contact op te nemen (dit op uitdrukkelijk verzoek van de gemeenten zelf).

Gemeenteprojecten

Freelance acquisiteur / vestigings adviseur (zzp)

Geplaatst 16 dec. 2022
Project ID: YIS 9125649
Plaats
Almere, Flevoland
Uren
24 uur/week
6 maanden
Start: 9 jan. 2023
Einde: 10 jul. 2023
Tarief
Uiterste voorsteldatum: 26 dec. 2022 15:00

Startdatum: 09-01-2023. (halverwege januari)

Open posities: 1

Duur opdracht: 6 maanden.

Aantal uren week: 24 uur

Inschaling: <schaal> 11

Inhuurdesk zal selectie maken en voorstellen op moment van binnenkomst

Acquisiteur/ Vestigings Adviseur

Binnen de afdeling Economische Ontwikkeling en Grondzaken is het team Accountmanagement verantwoordelijk voor de contacten met nieuwe en gevestigde bedrijven in Almere. Vanuit het principe van excellent gastheerschap wordt voortdurend contact onderhouden met bestaande en nieuw te vestigen ondernemingen.

Medior Acquisiteur/ Vestigingsadviseur Bedrijventerreinen

- Is verantwoordelijk voor de klantcontacten bij de uitgifte van nieuwe bedrijfskavels gedurende het hele vestigingsproces

- Vertaalt klantbehoefte naar commerciële acties en organiseert de contacten tussen de klant en de vakafdelingen binnen de gemeente;

- Identificeert en kwalificeert kansrijke klanttrajecten;

- Begeleidt bedrijven bij vestiging van eerste contact tot- en met de realisatie;

- Is verantwoordelijk voor het acquisitie stadium; werkt nauw samen met de afdeling gebiedsontwikkeling, die verantwoordelijk is voor het uitgifteproces

- Draagt bij aan of bezoekt evenementen, beurzen, ondernemersbijeenkomsten;

De kandidaat beschikt over:

- minimaal HBO-niveau;

- ervaring met acquisitietrajecten;

- kennis van de vastgoedmarkt;

- een relevant netwerk;

- overtuigingskracht, inlevingsvermogen, en heeft een uitermate gedreven en klantgerichte instelling;

- goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Engelse taal;

Competenties:

Klantgericht, Netwerken, Initiatief nemen, Resultaatgericht, Communicatief, Bestuurlijke sensitiviteit, Omgevingssensitiviteit, Samenwerken.

Genoemde eisen en competenties in de opdracht- en /of kandidaat omschrijving zullen door de opdrachtgever worden beoordeeld in de motivatiebrief en/of tijdens de gespreksronde.

Soortgelijke projecten

+ Bekijk alle projecten